Beauty Box FAQs

NÅR BLIR MIN BEAUTY BOX SENDT?

Boksene våre blir sendt første hverdag i hver måned.


NÅR BLIR BETALINGEN FOR MIN ORDRE GJENNOMFØRT?

Betaling skjer samtidig for alle abonnementer den første hverdagen i måneden - samme dag som den nyeste utgaven av Beauty Box blir sendt.


HVORDAN FUNGERER AVBESTILLING?

Abonnement må avbestilles minst 14 dager før neste Beauty Box skal
sendes. Du kan enten ta kontakt med vår kundeservice som vil være behjelpelig
med avbestillingsprosedyren, eller du kan avbestille via din private konto på
våre hjemmesider.


HVORDAN KAN JEG ANNULLERE ABONNEMENTET MITT?

Abonnementet ditt kan annuleres med hjelp av vårt kundeserviceteam, som vil være behjelpelige med annuleringsprosessen. Du må være innlogget på din private konto på våre hjemmesider for å kunne gjennomføre denne prosessen.


AVBESTILLING AV ET 1, 3, 6 ELLER 12 MÅNEDERS ABONNEMENT

Avbestilling av et 1, 3, 6 eller 12 månedersabonnement vil tre i kraft ved slutten av det løpende abonnementet og du vil motta alle dine resterende bokser til planlagt tid. Du må avbestille abonnementet ditt innen den 23. av din siste abonnementsmåned for å unngå automatisk fornyelse! Vennligst les våre Vilkår og Betingelser for mer informasjon.


JEG ANNULLERTE MIN ORDRE INNEN 14 DAGER, MEN MIN BEAUTY BOX BLE LIKEVEL SENDT

Vennligst kontakt vårt kundeserviceteam som vil hjelpe deg med returnering og refundering.


MIN ORDRE VAR SKADET VED ANKOMST - HVA SKAL JEG GJØRE?

Hvis du har mottatt en skadet Beauty Box, vennligst kontakt vårt kundeserviceteam gjennom din private konto på våre hjemmesider. Send oss en melding som inkluderer beskrivelse av skaden samt bildebevis.


JEG HAR RETURNERT MIN BEAUTY BOX MEN HAR IKKE MOTTATT REFUNDERING/ERSTATNINGSPAKKE

Din refundering eller erstatningspakke vil bli utstedt så snart vi har fått bekreftelse fra vårt lager om at vi har mottatt din returnering. Vi vil deretter sende deg en e-mail for å oppdatere deg om prosessen og en forventet tidsramme.


HVIS ET BETALINGSPROBLEM OPPSTÅR, HVILKE MULIGHETER HAR JEG?

Dersom du mottar en e-mail om betalingsproblemer angående ditt abonnement, vennligst logg inn på din private konto på våre hjemmesider og oppdater betalingsopplysninger som du har tidligere oppgitt dersom de er utdaterte. Vennligst ta kontakt med vårt kundeserviceteam om nødvendig, som vil være behjelpelige med å løse problemet.


TILBUD/RABATTKODER

Hvis du har benyttet deg av spesielle tilbud eller rabattkoder må du være klar over at denne rabatten kun gjelder på din første Beauty Box. Alle påfølgende bokser vil gå gjennom til full pris.